FAQ
ZAMÓWIENIE I OBSŁUGA KLIENTA
ILE TRWA REALIZACJA ZAMÓWIENIA?
Czas realizacji zamówienia to 20 dni roboczych.
JAK I KIEDY MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU?
W związku z indywidualnym charakterem zamówienia nie jesteśmy w stanie obsłużyć zwrotów (art. 38 ustawy o prawach konsumenta). Dlatego na każdą pierwszą koszulę oferujemy za bardzo atrakcyjną cenę.
JAK MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z TYXO?
Za pomocą formularza na podstronie KONTAKT lub przez bezpośredni numer telefonu: +48 793 907 908.
MOGĘ ZAPISAĆ WYBRANE PRZEZ SIEBIE KOSZULE PRZED ZALOGOWANIEM SIĘ?
Tak. Aby to zrobić dodaj swoje wybory do schowka.
WYMIARY I APLIKACJA
GDZIE ZAPISUJĄ SIĘ MOJE WYMIARY?
Wszystkie zestawy wymiarów zapisują się w PANELU KLIENTA, na LIŚCIE WYMIARÓW.
JAK SPRAWDZIĆ GDZIE MOJA KOSZULA POWINNA LEŻEĆ LEPIEJ?
Stań przed lustrem i sprawdź w którym miejscu koszula jest niedopasowana korzystając ze wskazówek, które znajdziesz na naszym BLOGU: "Jak rozpoznać koszulę idealną dla Ciebie".
CO ZROBIĆ, JEŚLI SYSTEM ODRADZA MI USZYCIE KOSZULI MTM?
Oznacza to, że nie posiadamy w naszej bazie MTM wzoru koszuli odpowiadającej Twojej - w tym przypadku - skrajnie niecodziennej sylwetce. Oczywiście możesz nadal zamówić ją u nas, jednak nie możemy zagwarantować Ci perfekcyjnego efektu i dopasowania. Jeżeli będziesz chciał nadal złożyć takie zamówienie, skontaktuj się z nami indywidualnie.
JAK DZIAŁA APLIKACJA? DLACZEGO MUSZĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ, ABY Z NIEJ SKORZYSTAĆ?
Aplikacja za pomocą algorytmu analizuje wymiary na podstawie zdjęć. Następnie dodaje je do nowej listy wymiarów przypisanych indywidualnie do Twojego PANELU KLIENTA. Z tego powodu wymagane jest posiadanie konta - inaczej wymiary nie zostaną zapisane.
JAK UBRAĆ SIĘ DO POMIARU ZA POMOCĄ APLIKACJI?
W JAKIEJ POZYCJI STAĆ PODCZAS ROBIENIA ZDJĘĆ?
Aplikacja na każdym kroku udziela niezbędnych wskazówek. Postępuj uważnie, zgodnie z jej instrukcjami.
CZY MOGĘ ZROBIĆ SOBIE ZDJĘCIA W LUSTRZE?
Nie. Lustro może zniekształcić obraz, a pozycja, w jakiej trzymasz telefon jest niepoprawna. W celu otrzymania jak najdokładniejszych wymiarów, skorzystaj z automatycznego asystenta selfie wbudowanego w aplikację, lub poproś drugą osobę o pomoc.
GDZIE TRAFIAJĄ MOJE ZDJĘCIA I CZY SĄ ZAPISYWANE?
Fotografie służą jedynie do odczytu dokładnych wymiarów ciała za pomocą automatycznych algorytmów. Przesyłka danych odbywa się przy użyciu szyfrowanego protokołu. Już w pierwszym kroku bezpowrotnemu zamazaniu ulega twarz osoby widocznej na zdjęciach, w sposób uniemożliwiający jej identyfikację. Nie ma podstaw do niepokoju: Twoich zdjęć nigdy nie obejrzą inne osoby, a najdalej po kilku dniach zostaną usunięte.
Jeśli zamówisz u nas koszulę w oparciu o ostatnie wymiary, aby zagwarantować najwyższy poziom usług i zapewnić, że zamówiona koszula będzie najlepiej dopasowana, będziemy na wszelki wypadek przechowywać Twoje zdjęcia nieco dłużej - aż do zakończenia obsługi aktualnego zlecenia. W takim przypadku, zanonimizowane już wcześniej zdjęcia przechowywane będą w specjalnie zaszyfrowanym elektronicznym sejfie.
CO DZIEJĘ SIĘ Z MOIMI WYMIARAMI PO SKORZYSTANIU Z APLIKACJI?
Wszystkie zestawy wymiarów jakie stworzysz korzystając z aplikacji zapisują się automatycznie w PANELU KLIENTA na LIŚCIE WYMIARÓW.